Klik Klik Sini Jap

Saturday 2 February 2013

Tudung Favourite Saya..Pearlhaya

           Mata tak boleh lelap..maka apa lagi tanganpun menari nari di atas keyboard ni..terus menaip..Pearlhaya.com...laman web tudung kegemaran saya buat masa ni...actually saya sebelum ni penggemar tegar tudung bawal..tapi selepas dapat anak kedua ni selera bertukar kepada tudung instant..hihi malas kot nak belit-belit tudung bawal...tetapi memang diakui tudung bawal cantik dipakai..
           Mengenali Pearlhaya atas suggestion kawan...betul slogannya...FEEL IT...WEAR IT..LOVE IT...Now...i just love to wear it...tudung ni ada banyak jenis...makin lawa design makin besar ongkosnya hihi...saya cuma pakai yang biasa biasa aja..harga mampu milik..chic tria..chiffon chic...dwi chic..dwi ruffles..lacey chic..single..dan chiffon ruffles pilihan saya..rasanya dah hampir 30helai tudung Pearlhaya dalam koleksi saya..awningnya memang best...labuhnya memang boleh pilih..sama ada small (P1)..medium(P2) or large (P3)...bagi tambahan huruf S didepan contohnya SP2M..melambangkan tudung tu jenis slimmer cut di bahu...
          S,M dan L merujuk kepada bentuk muka..wahhh hihi dah jadi macam duta Pearlhaya pulak kan..artis pilihan pearlhaya adalah sapa lagi kalau bukan Ana Rafalli...Pearlhaya ni ada jual gak tudung untuk kanak-kanak..Littlehaya..ada yang boleh matching ibu dan anak sekali..saya ada sepasang dengan anak..best gak pakai sedondon ni..mood happy..antara tudung favourite saya...you all kalau nak try pun ape salahnya kan..










No comments:

Post a Comment